2012 |
Makale |
Nazan Özenç Uçak , Serap Kurbanoğlu , İpek Şencan , Güleda Doğan
Uçak, N. Ö., Kurbanoğlu, S., Şencan, İ. ve Doğan, G. (2012). Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü öğrencileri üzerine bir araştırma (A survey on students of department of information management at Hacettepe University). Türk Kütüphaneciliği-Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü'nün 40. Kuruluş Yıldönümü Özel Sayısı , 26 (2), 329-348. |
|
2012 |
Makale |
Umut Al , Güleda Doğan
Al, U. ve Doğan, G. (2012). Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü tezlerinin atıf analizi. Türk Kütüphaneciliği, 26 (2), 349-369. |
|
2015 |
Kitap İçi Bölüm |
Serap Kurbanoğlu , Güleda Doğan
Kurbanoğlu, S. ve Doğan, G. (2015). Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü öğrencilerinin bilgi okuryazarlığı becerileri. Prof. Dr. İrfan Çakın'a Armağan içinde (s. 124-134). Ankara:Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü. |
|
2014 |
Kitap İçi Bölüm |
Özlem Şenyurt Topçu , Tolga Çakmak , Güleda Doğan
Şenyurt Topçu, Ö., Çakmak, T. ve Doğan, G. (2014). Data standardization in digital libraries: An ETD case in Turkey. Procedia - Social and Behavioral Sciences 147 içinde (s. 223-228). Prag:Elsevier. |
|
2019 |
Makale |
Güleda Doğan , Umut Al
Doğan, G. ve Al, U. (2019). Is It Possible to Rank Universities Using Fewer Indicators? A Study on Five International University Rankings. Aslib Journal of Information Management, 71 (1), 18-37. |
|
2019 |
Makale |
Umut Al , Güleda Doğan , İrem Soydal , Zehra Taşkın
Al, U., Doğan, G., Soydal, İ. ve Taşkın, Z. (2019). Libraries as Learning Environments: The Example of “Libraries for Everyone. Library Management, 40 (1.02.2019), 74-87. |
|
2018 |
Makale |
Güleda Doğan , Umut Al
Doğan, G. ve Al, U. (2018). Üniversite Sıralama Sistemlerindeki Üniversite Adlarının Standardizasyon Sorunu: URAP Örneği. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 8 (3), 583-592. |
|
2018 |
Makale |
Güleda Doğan , Sefa Mustafa Dhyi , Umut Al
Doğan, G., Dhyi, S. M. ve Al, U. (2018). Web of Science’tan Çıkarılan Türkiye Adresli Dergiler Üzerine Bir Araştırma.. Türk Kütüphaneciliği, 32 (3), 151-162. |
|
2016 |
Kitap İçi Bölüm |
Diane Mizrachi , Joumana Boustany , Serap Kurbanoğlu , Güleda Doğan , Tania Todorova , Polona Vilar
Mizrachi, D., Boustany, J., Kurbanoğlu, S., Doğan, G., Todorova, T. ve Vilar, P. (2016). The Academic Reading Format International Study (ARFIS): Investigating Students Around the World. Information Literacy: Key to an Inclusive Society. ECIL 2016 içinde (s. 215-227). Cham:Springer. |
|
2019 |
Kitap |
Güleda Doğan , Zehra Taşkın
Doğan, G. ve Taşkın, Z. (2019). Başlangıcından Bugüne Entelektüel Birikimi ve Bilime Katkılarıyla Hacettepe Üniversitesi. Ankara:Hacettepe Üniversitesi Yayınları.. |
|
2020 |
Makale |
Güleda Doğan , Zehra Taşkın , Arsev Umur Aydınoğlu
Doğan, G., Taşkın, Z. ve Aydınoğlu, A. U. (2020). Research Data Management in Turkey: A Survey to Build an Effective National Data Repository. IFLA Journal, . |
|
2020 |
Makale |
Güleda Doğan , Zehra Taşkın
Doğan, G. ve Taşkın, Z. (2020). Humanities: The Outlier of Research Assessments. Information, 11 (11), 540.. |
|
2019 |
Diğer |
Zehra Taşkın , Güleda Doğan
Taşkın, Z. ve Doğan, G. (2019). Akademik Performans Ölçümünde Sanat ve İnsan Bilimleri. |
|
2018 |
Diğer |
Zehra Taşkın , Güleda Doğan
Taşkın, Z. ve Doğan, G. (2018). Bir tuhaf savaş: Açık bilim ve yağmacı dergiler. |
|
2021 |
Diğer |
Zehra Taşkın , Güleda Doğan
Taşkın, Z. ve Doğan, G. (2021). Akademik performans değerlendirmelerinde kitapların yeri. |
|
2020 |
Diğer |
Zehra Taşkın , Güleda Doğan
Taşkın, Z. ve Doğan, G. (2020). Bilimin COVID-19 ile savaşı. |
|
2019 |
Diğer |
Zehra Taşkın , Güleda Doğan
Taşkın, Z. ve Doğan, G. (2019). Büyük yanılgı: Yağmacı faaliyetlerin nedeni açık erişim felsefesi değil!. |
|
2020 |
Diğer |
Güleda Doğan
Doğan, G. (2020). Türkiye’deki Akademik Arşivlerin Durumu. |
|
2020 |
Makale |
Zehra Taşkın , Güleda Doğan
Taşkın, Z. ve Doğan, G. (2020). Arts and Humanities and the others: Why can’t we measure arts and humanities. ITM Web of Conferences, 33. |
|
2023 |
Kitap İçi Bölüm |
Güleda Doğan , Zehra Taşkın , Emanuel Kulczycki , Krystian Szadkowski
Doğan, G., Taşkın, Z., Kulczycki, E. ve Szadkowski, K. (2023). How Inclusive Are the International Conferences? Attending Conferences in an Unequal World. Information for a Better World: Normality, Virtuality, Physicality, Inclusivity içinde. Cham:Springer. |
|
2023 |
Makale |
Pınar Uyan Semerci , Emre Erdoğan , Emre Toros , Zehra Taşkın , Güleda Doğan
Uyan Semerci, P., Erdoğan, E., Toros, E., Taşkın, Z. ve Doğan, G. (2023). Akademide Eşitsizlik Nasıl Kurumsallaşıyor: Sıralama, Ölçme ve Etki. Reflektif Sosyal Bilimler Dergisi, 4 (1), 127–156. |
|
2022 |
Makale |
Zehra Taşkın , Abdülkadir Taşkın , Güleda Doğan , Emanuel Kulczycki
Taşkın, Z., Taşkın, A., Doğan, G. ve Kulczycki, E. (2022). Factors affecting time to publication in information science. Scientometrics, 127, 7499–7515. |
|
2022 |
Makale |
Emanuel Kulczycki , Marek Hołowiecki , Zehra Taşkın , Güleda Doğan
Kulczycki, E., Hołowiecki, M., Taşkın, Z. ve Doğan, G. (2022). Questionable conferences and presenters from top-ranked universities. Journal of Information Science, . |
|
2022 |
Kitap İçi Bölüm |
Güleda Doğan , Zehra Taşkın , Emanuel Kulczycki , Janne Pölönen
Doğan, G., Taşkın, Z., Kulczycki, E. ve Pölönen, J. (2022). What makes top 20 JIF journals “top”?: Exploring characteristics of journals indexed in the Journal Citation Reports. 26th International Conference on Science and Technology Indicators, STI 2022 (sti2242) içinde. . |
|
2021 |
Makale |
Zehra Taşkın , Güleda Doğan , Emanuel Kulczycki , Alesia Ann Zuccala
Taşkın, Z., Doğan, G., Kulczycki, E. ve Zuccala, A. A. (2021). Self-Citation Patterns of Journals Indexed in the Journal Citation Reports. Journal of Informetrics, 15 (4). |
|
2020 |
Makale |
Zehra Taşkın , Güleda Doğan , Emanuel Kulczycki , Alesia Ann Zuccala
Taşkın, Z., Doğan, G., Kulczycki, E. ve Zuccala, A. A. (2020). Long read. Science needs to inform the public. That can’t be done solely in English. LSE Covid 19 Blog, . |
|
2021 |
Makale |
Güleda Doğan
Doğan, G. (2021). Türkiye'deki Üniversitelerin Akademik Arşivleri: Mevcut Durum. Yüksek Öğretim Dergisi, , 65-69. |
|
2022 |
Kitap İçi Bölüm |
Güleda Doğan
Doğan, G. (2022). Google Scholar as a data source for research assessment in the social sciences. Handbook on Research Assessment in the Social Sciences içinde (s. 162-180). Edward Elgar Publishing. |
|
2023 |
Makale |
Güleda Doğan , Zehra Taşkın , E. Kulczycki , K. Szadkowski
Doğan, G., Taşkın, Z., Kulczycki, E. ve Szadkowski, K. (2023). Breaking down barriers: An analysis of inclusivity challenges at scientific conferences. Information Matters, 3 (7). |
|
2023 |
Makale |
Rumeysa Çölden Akgül , Güleda Doğan
Akgül, R. Ç. ve Doğan, G. (2023). Interlibrary loan in Türkiye: interlibrary loan tracking system (KITS). Information Discovery and Delivery, . |
|
2023 |
Makale |
Özge Sarı , Güleda Doğan
Sarı, Ö. ve Doğan, G. (2023). Türkiye’deki Üniversitelerin Açık Erişim Arşivleri ve Politikaları. Bilgi Dünyası, 24 (2), 1-30. |
|