2009 |
Kitap İçi Bölüm |
Serap Kurbanoğlu , Buket Akkoyunlu
Kurbanoğlu, S. ve Akkoyunlu, B. (2009). Öğretmen eğitiminde bilgi okuryazarlığının önemi. İ. Kesin, M.H. Kutluoğlu ve S. Kurbanoğlu (Ed.). Hidayet Yavuz Nuhoğlu Armağanı içinde (s. 267-274). İstanbul:Pamuk Yayıncılık. |
|
2008 |
Makale |
Serap Kurbanoğlu , Buket Akkoyunlu
Kurbanoğlu, S. ve Akkoyunlu, B. (2008). Bilgi Yönetimi Bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri. Türk Kütüphaneciliği, 22 (3), 296-307. |
|
2006 |
Makale |
Serap Kurbanoğlu , Buket Akkoyunlu , Aysun Umay
Kurbanoğlu, S., Akkoyunlu, B. ve Umay, A. (2006). Developing the information literacy self-efficacy scale. Journal of Documentation, 62 (4), 730-743. |
|
2004 |
Makale |
Buket Akkoyunlu , Serap Kurbanoğlu
Akkoyunlu, B. ve Kurbanoğlu, S. (2004). Öğretmenlerin bilgi okuryazarlığı öz-yeterlik algıları üzerine bir çalışma. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (27), 11-20. |
|
2003 |
Makale |
Buket Akkoyunlu , Serap Kurbanoğlu
Akkoyunlu, B. ve Kurbanoğlu, S. (2003). Öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlığı ve bilgisayar öz-yeterlik algıları üzerine bir çalışma. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (24), 1-10. |
|
2002 |
Makale |
Serap Kurbanoğlu , Buket Akkoyunlu
Kurbanoğlu, S. ve Akkoyunlu, B. (2002). Bilgi okuryazarlığı: Bir ilköğretim okulunda yürütülen uygulama çalışması. Türk Kütüphaneciliği, 16 (1), 20-40. |
|
2002 |
Makale |
Buket Akkoyunlu , Serap Kurbanoğlu
Akkoyunlu, B. ve Kurbanoğlu, S. (2002). Öğretmenlere bilgi okuryazarlığı becerilerinin kazandırılması üzerine bir çalışma. Türk Kütüphaneciliği, 16 (2), 123-138. |
|
2002 |
Makale |
Serap Kurbanoğlu , Buket Akkoyunlu
Kurbanoğlu, S. ve Akkoyunlu, B. (2002). Öğretmen adaylarına uygulanan bilgi okuryazarlığı programının etkililiği ve bilgi okuryazarlığı becerileri ile bilgisayar öz-yeterlik algısı arasındaki ilişki. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (22), 98-105. |
|
2001 |
Makale |
Serap Kurbanoğlu , Buket Akkoyunlu
Kurbanoğlu, S. ve Akkoyunlu, B. (2001). Öğrencilere bilgi okuryazarlığı becerilerinin kazandırılması üzerine bir çalışma. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (21), 81-88. |
|
2009 |
Makale |
Benlihan Uğur , Buket Akkoyunlu , Serap Kurbanoğlu
Uğur, B., Akkoyunlu, B. ve Kurbanoğlu, S. (2009). Students' opinions on blended learning and its implementation in terms of their learning styles. Education and Information Technologies, 16, 5-23. |
|
2007 |
Kitap İçi Bölüm |
Serap Kurbanoğlu , Buket Akkoyunlu
Kurbanoğlu, S. ve Akkoyunlu, B. (2007). Bilgi Yönetimi Bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri. (Learning styles of the Department of Information Management ). Değişen Dünyada Bilgi Yönetimi Sempozyumu: 24-26 Ekim 2007, Ankara:Bildiriler. S. Kurbanoğlu, Y. Tonta ve U. Al (Yay.Haz.) içinde (s. 167-172). Ankara:H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi. |
|